Monday, September 12, 2011

hari pertama aku di um....

hari ni aku start belajo kat um...aku skrg di thun 3...
lambat giler ase nk hbskan belajo...
nk keje...nk beli kete...nk kawen...heheh


td pagi aku x p kelas...sb nk uruskan hal moto aku...
baru sampai dr penang.,..so aku pun naikla teksi pegi stesen kl di jalan hishamudin...
melayanglah 7.50 duit aku....

balik jer dr ambil moto aku terus ke carefour...
beli barang2 aku.....then aku pun lunch sorang diri...

aku naiklah ke bilik aku...aku bukak umisisweb..then click undergrade..then click akaun...
aku pun tgk la yuran pengajian ngn kolej...

nila aku prinscrn ...tgkla betapa kejamnye um...






yuran : rm 2210.50....aku dpt loan 3250 je....ade balance x sampai 1000....nk makan selama 5 bulan..minyak moto,buku,balik kg...topup...ya allah dasyatnye...

aku sakit hati ngn um...bodoh sangat...xx pernah fikir susah pelajar...terus aku tensen...n aku lena....sumpah aku kecewa ngn um...

1 comment:

yui said...

selamat berjaya di UM =p=pp