Monday, October 3, 2011

naysid mode...

salam persidangan....
hai all ...kawan2 seperjuangan...
...hari ni aku asyik tersenyum gumbira...
tersengih2 sambil naik moto....heheheh...
2 bukan tnda aku x berapa btol ek...2 tndanya aku ase bangga giler....
tau sb pe......semalam team nasyid kitaorang menang beso....
kami menjuarai dan mengambil semua tempat dlm ptndingan itu...
berikut adallh keputusan penuh pertandingn nasyid convofest UPNM.

Johan:Ukhwah um
N.johan :Husna um
Ketiga : Upnm




alhamdulillah...berjaya juga kami membolot semua harta karun ni....


heheh gmbar aku x uploadkan lagi.....aku ase hepy sangat...
gumbira..n teruja giler....


selain 2 aku nk ucapkan tq pada semua...yg ajo aku...shidut,fazu...juga adik2 yg kiut...
tp x sekiut aku la...begitu juga pada superdiva nuzul...dialah yg pksa aku tulis blog..huh...eksyen tol..memang hebat sgt nuzul ni...feel habis....memang ukhwah layak jadi juara...




n  pada yang lain...aku harap kita akan truskan usaha,,n bnykkan bersyukur...i.allah allah akan tmbahkan kejayaan kita,..amin

No comments: