Monday, March 5, 2012

cinta untuk kamu...untuk aku...biarkan saja...

salam...dan sejahtera...
kamu baik2 saja kan...
hebat btol kamu....dlm delusi atau fantasi...
bodoh....

kamu tahu kan...aku sayang kamu...
aku cinta kamu...aku ingin kamu tau walau dimana kamu berada...
aku ada untuk kamu....
aku x minta kamu sayang aku begitu...
tp sygilah diri kamu...lakukan yang terbaik untuk kamu...
usah menyakiti htmu dengan perasaan iri hati lagi...
kamu tahu kan aku punya harapan besar pada kamu....
kalau bukan kamu siapa lagi pewarisku...
siapa lagi yang akan menghidupkan cinta ini....


kamu tahu kenapa aku seringkali mengikuti mu
kamu tahu kenapa aku sering disisimu tika mu tiada keyakinan
kamu tau kenapa aku sering memerhatikanmu tika kamu mengangis..
dan adakah kamu tahu...kamu sentiasa di hatiku...
cintaku padamu terlalu tebal sehingga tidak mampu lagi kuluahkan...
dan cintaku tak akan meminta kamu membalasnya dengan intan berlian...
cukuplah kamu mengerti mengapa kamu disini...
apa tggungjawabmu...
dan apa kesudahanmu....

kamu,mungkin tidak pernah alami kesusahan ku
tidak mungkin kamu sedar...
akhirnya aku pinta kamu cintailah seperti aku mencintai kamu...
dan kamu lakukan yang terbaik demi aku...

kamu yang kucintai...farhana...

No comments: