Thursday, March 24, 2011

di suatu kisah.....nak bagitau juga....xkire2..

salam dan selamat malam...
heheheh aku sungguh teruja malam ni...
mungkin x lama lagi aku akan jadi jembalang kot...opssss
hik3....

kisahnya begini...
pagi tadi aku bermimpi...
arwah ayah aku datang...
siap bawa rotan...nak ajar aku ngaji quran
pukul 3pg..aku pun meronta2 la marah
kat ayah aku  kaco aku tdo...
sambil watt muka blur....

tp ayah aku pun suruh gak aku ngaji quran,
aku pun bgnlah duk sebelah dia..
aku ngaji quran dari surah annaba sampai annas...
heheheh sebab juz 30 memang aku hafal...
so lepas ngaji aku tgk ayah aku ngs...
aku pun tetibe dalam mimpi 2 terfikir la..
eh ayah aku dah mati kan...
then waktu 2 juga aku terbangun....

berpeluh2 badan aku...
ya allah....
aku sudah lama tak baca quran....
aku sedih...mesti ayah rindu aku...
aku pun ambillah quran dan baca,,,,
air mataku mengalir x henti2...
semoga ayahanda tenang di sana...

@ untuk korang dan juga aku....jgn sesekali tglkan alquran....bacelah walaupun sedikit.....

No comments: