Monday, March 7, 2011

maaf ler...ko x layak cakap ngan aku....

salam dan selamat malam...
huih sungguh ponat den hri ni...
tp alhamdulillah...semuanya berjalan lancar...

sekarang ni minggu2 yang tertekan...
aku sudah tiada duit...
maaf kalo aku tidak lagi menerima tawaran untuk bg sedekah
ataupun makan2 tp jalan...
duitku tgl ciput jer...
tgulah wahai emak...
aku akan menelefonmu membawa berita yang x best..
huhuu


so malam ni agak dramatik ckit...
aku pelik tgk kawan2 aku yang amat tensen ngn asigmnt...
sampai ngs2....sabarlah wahai sahabat..
2lah pahit manis beljar...

aku tinjau fb aku...
sarat ngn komen2 yang entah pape...
malas aku nk layan///
sungguh aku sudah tiada hati lagi...
jiwaku kosong...
aku ingin bersendiri...
dalam duniaku..tnpa ada sesiapa...


aku pg pula ke blog org2 yang pernah aku syg...
mcm2 aku lihat...entah kenapa entry ko semacam mempersendakan agama...
hari ini kau berdakwah esok ko upload gmbar artis yang kebret...
ko juga penyumbang dosa...
x boleh kah ko istiqamah dalam usahamu berdakwah...
ko sarat ngn emosi..
penuh dgn tata cara yang tidak selayaknya untukmu...

aku sudah penat menegurmu...
tp ko x pernah berubah....
ahrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggg aku sudah bosan...
ko sememangnya tidak layak bercakap ngnku...
maakan aku!!!

No comments: