Monday, February 7, 2011

nantikan kemunculan kembaliqan.......

........................
11/1/2004
10 pm..

ahmade ,nama seorang lelaki yang amat kukagumi.
aku kenalinya secara mendalam
.ttp lelaki itu kurakan sangat pelik kerana sifatnya.
aku sering mengimpikan untuk hidup bersamanya..

kedatangan ahmade membuatkan hatiku sering 
meronta-ronta.aku ingin dekat dengannya..
ttp aku takut...padaku dia baik
ttp mengapa misteri menyelungi dirinya...

sapanya lembut,hidungnya jatuh..
seakan2 menunggu panggilan izarail..
kakinya sedikit lonjong..pipinya kemerahan..
bibirnya merekah...
umpama dewa ....

siti nurul huda,isterinya kurasakan seperti bakal 
ahli neraka..wajahnya biru bercalet make up,
hidungnya berbelang,bibirnya basah dengan 
alunan dan minuman kafir..
namun ahmade melayaninya dengn baik...
aku gembira dalam kesedihan...
sungguh aku jatuh hati pd ahmade..

dimalamnya,dia pasti keluar ke padang hoki
di depan rumahku...
menunduk wajahnya seakan2 ingin bersujud...
bahunya terenjut2 ...
tgnnya putih dan bercahaya...
aku memerhatikannya  hinggalah aku terlena...

>>>>>>>>>>>>>>>
12/1/2004

aku terdampar di laut china selatan..
berhampiran selat teberau,..
terdengar suara wanta yang menusuk kalbu...
sungguh aku khayal dengannya...
aku jatuh cinta....
dengannya...untuk kali kedua...
mindaku mencanang...apa yang terjadi padaku..
mencintai lelaki misteri dan wanita yang cantik....
...transformasi apakah ini.....di mana ahmade?
di mana nurul huda??dan siapa aku sebenarnya??


>>>>
KEMBALIQAN..akan muncul....novelis baru ahmade shouki...
jgn lupa dptkannya...

No comments: