Saturday, January 22, 2011

aku kah yang bersalah..aku kah yang keliru..

jawab soalan aku...

puaskah kau sakitiku???
puaskah kau menipuku??
menyintaiku secara palsu??
membuatkan aku betul2 sakit.....


kenpa nasibku begini...
kenapa jiwaku menderita...
xpuaskah kau menyiksaku...
mengapa kau belum serik2 membuatkan aku mengis...
mengapa tidak kau cuba menyintaiku  seperti mana
cintaku padamu....

mungkin bila aku sudah mati...
kau akan berhenti menyakitiku...
x kesiankah kau padaku...
hancur luluh hatiku...
pedih ditusuk sembilu...
kau bijak....sangat bijak...

bagaimana lagi nak aku melangkah...
sedangkan kakiku kaku..
tgnku kebas...
lidahku kelu...
aku sudah x punya sesiapa lagi...


akukah yang bersalah kerana mnyintaimu melebihi diriku??
akukah yang keliru memikirkan mu menyintaiku juga...
ketahuilah aku amat kecewa...
amat sedih...sampai hati kau...
aku barang permainn untuk kau mainkan...
dan buang bila aku  xdiperlukan...
aku benar2 sakit...
teramat sakit.............


No comments: