Tuesday, January 25, 2011

rahsia aku kecik2 dulu.....waaaa

aku kecik2 dulu banyak sangat rahsia...
tp aku ni jenis pemalu yang amat...
almaklumlah diva kan...so tetibe je hari ni...
tika aku dgr je ceramah dr lec...aku ade idea
yang sungguh bernas....heheheh...lame x sharing cerita aku ni...
so sempena hari yang indah gemalai ni...\aku nk bukak rhsia aku yang
aku rsa sgtla secret...
sampai umur aku 22 br la gedik nak cte kat org...
so korang jgnla tumpang malu plak yer ngn rahsia aku ni kalo ade persamaan....


.............................................................................................................
1|) aku ni suka sgt tunjuk kat mak ayah yang aku ni kuat beribadah/..expecially dalam bab posa...
huih memang meletop habis...siap kalo sape antar ahli keluargaku yg x posa terutamanya kakak aku memang dr pagi sampai petang la aku duk mngumpat dia...siap bg laporan lg kat mak ayah aku...
padahalllll....disebalik tabir aku pun x posa...senyap2 jer aku curik makanan yang sahur td bawa masuk dlm kete ayah aku...nyap2 makan...sambil berlumba lak ngn kucing aku yg x reti duk diam...\nak juga dia xposa....
pastu bile mak aku tnye npe makanan sahur berkurang..aku ape lagi terus je salahkan kucing aku yang ikut serta makan ngn aku td...merah padam muka kucing aku tahan malu....heheheheheh




2)  rhsia kedua aku plak,aku ni suka sgt ambil barang2 kakak n abg aku..hbslah dorang punye baju,brg makeup kain n segalanyala...kakak aku plak jenis bising...sekampung dia crita pasal aku...hehehe aku ni jenis suka meniru orang...memang licin bedak ,gincu ,n semuala brg makeup...tampal2 kat muka...huhu macam opera cina...pling aku xleh lupa aku ambil kain batik mak aku buat main nyorok2...dahla kain batik 2 baru lg
..selamba jer aku ambil...ttnpa perasaan yng bersalah...lepas main nyorok2 2 aku ckp kat sepupu aku ..kalo ko nak ko ambilla...mak aku kasi...hahahahah...mungkin sb budak 2 kiut kot..hahah apakah???/


3) yang ni aku malu ckit nk cter...heheh tp demi bangsa dan tanah air tercinta ku cta gak la.. sebelum 2 aku nk tnye korang korang menyusu sampai bpe tahun...mesti dlm 2 atau 3 thn je kan...tp aku menyusu memng cggih btul...sampai umur aku drjah 6...hehehe hbs nenen mak aku isap...walaupun xde susu...balik sekolah terkam nene...sebab 2 la aku ni manja kot...sampai mak aku dah x tahan...tgk aku ni manja pelik sangat dia pun buh cili kat nene dia...sejak hr tu la aku stop nene....argggg pedas doh...sampai ht mak....tp yang paling sadis aku \ni bukan sekadar nene mak aku je aku belasah...ayah aku pun aku belasah gak...pas isap nene ayah aku tnye mak...npe ayah punye nene kecik  bebenor....xbest...hi3..malu222




2 jer rhsia aku...ade lagi sebenarnye...tp bp nk ingt...tp bile aku remind balik...rsa best sgt...\
aku ngn kakak n abg2 aku umur cuma beza 23 thun je...so kami agak rapat...skrg ni semua dah kawin...\
aku jer belum...mude lagi la...enjoy dulu...aku pun dah rse macam lain cikit..yerla aku jer single...n available lak 2..tp xperla 2 jodoh dorang....yang pasti biler aku fikir balik aku akan cakap...aku mantooppppppppppp...im sori...hi3




@ tiket aku hr khamis jam 9 pg....balik awal la nmpaknye..

4 comments:

Muhd Aizie said...

beb yang no 3 tu memang tak boleh bla ahaha . betul ke sampai darjah 6 (!) kau tahu , aku sedang terkejut sekarang . lalalaa

si pembawa sinar said...

heheheh,,,aku malu la....

mekar said...

Hah.. Dik, rahsia ko ni satu dunia dah tahu nih.
Nasib baik xletak gambo sini

si pembawa sinar said...

heheheh..malu ni