Friday, January 21, 2011

bersikap adil ok

salam dan selamat pagi...
hari ni aku nk mengumpat kerajaan malaysia...dan um
yang bajet bagus...
pertama sekali tentang biasiswa kpm...
aku makin heran dengan telatah kerajaan yang benar2 mementingkan
bapak mereka sendiri berbanding anak2nye...
naik meluat aku...
npe perlunya ada diskriminasi antara program ijazah sarjana muda pendidikan...
kami bakal mengajar juga...ada hak untuk aply biasiswa...
tetapi kenapa pendidikan islam diketepikan...
sedangkan pendidikan sains,math,bi,n lain2 boleh apply...
xadil lgsung...
ini ke kerajaan yang adil...memihak pada sesuatu pihak...
kalau pasal artis ke hiburan ke laju je kasi duit...
ni guru pendidikan islam pun nk berkira....aparah...bodoh toi...
allah turunkan bala baru tau....


then pasal universiti of money...
meluat sungguh aku...
aku x halalkan satu sen pun duit yang korang ambil...
giler tol...dapat ptptn 3250 ...yuran 2300...
giler ke hape...
cakap um ni hebat sgt...
haprak.....
kolej saje yuran 1200...tnpa makanan...
x taula...makan harta ank yatim tol...
tggunglh kat akirat nnt...
doa orang teraniaya pasti akan termakbulll....

No comments: