Monday, January 10, 2011

berita panas::::ikan duyung ditemui di kolej kedua belas..universiti malaya

salam...
dan selamat mlm./.malam tadi ada perasmian frenster.
yang tiap2 tahun dibuat di kolej 12...
frenster merupakan pesta rumah terbuka..
kolej kediaman ke 12...
banyk sangat aktiviti yang menarik diadakan boleh rujuk di SINI...
so korang boleh la dtg beramai2 ke tempat aku ni..
leh la korang belanja aku...hak2..


ok back to title...
hari ni dalam sejarah tamadun malaysia...tercipta satu penemuan yang
sgt bersejarah bagi pelajr kolej 12..
terutamanya aku...
ceritanya bermula,,lepas jer masjlis perasmian 2 aku
terus turun ke tasik kolej...
saje ambil2 angin..sambil melihat beberapa pasangan
yang sedang bergurau senda dan bertepuk tampar...
malu2 gitu...alangkah bgusnya kalo dorang ni suami isteri...
huh berdosa aku melihatnya....

tibe2 ade sorang budak pasum(asasi sains um) menjerit...
dia kata dia nmpak ikan duyung berenang2
dalam tasik...
aku terus tergamam...
pastu aku pun dengan lajunya berlari2 ke arahnya.,..
budak 2 pun tunjukla ikan 2...
betol ...sebiji cam duyung...
dengan rambutnya yg cantik...
lenggok tubuhnya yang menawan...
cuma x nmpak muka...
aku pun menunggula ikan 2
berenang ke hujung tasik...

pastu aku pun dengan suspennya ambil sebatang kayu..
then jolok bdn ikan 2...
perh terus ikan 2 lari...
maka terbongkarla satu rhsia....




lah ikan keli rupanya....ish2..
penat jer aku usha...
kepala dia kena rumpai..
2 yang nmpak cam rambut 2..
ish geram tul aku...
kalo x aku dah jadi glamour dah sekrang....
huhuhu

sadis2...
@aku nk kawen ngn anak rajaaaaaaaaa

No comments: